2013. január 26., szombat

DM Haul és más apróságok

Helló Lányok!


Nemsokára itt lesz a Február, a tél vége felé közeledünk.Jönnek a téli leárazások és hamarosan felpakolják a tavaszi sminktermékeket és kozmetikumokat a polcokra. Mégis vannak olyan illatok,amik felidézik a nyári emlékeket és érzéseket. Ilyen például a Garnier Ultra Doux 400 ML-es kiszerelése.Sörélesztő és gránátalma illatú sampon.Tavaly nyáron fedeztem fel és nagyon megszerettem,mert nem zsírosodik tőle olyan könnyen a hajam. Az illata pedig fantasztikus! :) (A B.U. Free Spirit tusoló elfogyott,viszont a dezodorból maradt még.)

Balea hidratáló hajápoló tej. 499 Ft volt a DM-ben,amit tegnap vettem. Nagyon jól bevált nálam a zacskós kiszerelés is,ezért vettem egy nagyobbat. Az adagoló fejecskét elkell fordítani,hogy ki tudjuk nyomni belőle a krémet. Hajmosás után belekell masszírozni a hajba. Ápolja a hajszálakat és a fejbőrt is. Így megvédhetjük a hajunkat a külső károsodásoktól. A mangó kivonat és az Aloe Vera intenzíven hidratál.A hajam csillogó fényű és könnyen fésülhető,puha és selymes tapintású lesz.


 Balea tusoló-Vérnarancs illattal: Már régóta szemezek ezzel a termékkel. Nagyon gyorsan eltud fogyni így vettem egyet. (Az utolsó darabot vittem el!) Imádom ezt az illatot! Este majd kipróbálom. Egyébként csak 299 Ft volt! A tavalyi 269 Ft-os árak már felkúsztak 299 Ft-ra...Sebaj, még mindig megéri ott vásárolni!!! :)


 Essence szájfény és csillogós körömlakk: A szájfény a Cosmopolitan februári számában volt. Régóta szerettem volna egy ilyen színtelen csillogós szájfényt. Úgyhogy nagyon örültem neki. Ha szeretnél Essence termékeket a legnagyobb Cosmo-ban találod! A körömlakkot 3 hete vettem és imádom! Nagyon szép színe van,stílusos és elegáns. :)
Nálatok mi a januári kedvencetek? :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése