2014. március 12., szerda

Urban Decay Naked 3 megérkezett!

Helló Lányok!

Kb. Egy hete rendeltem meg Edittől a Naked 3 palettát. Izgatottan várakoztam,már nagyon vágytam a palettára. Mielőtt rendeltem volna körbe néztem a neten,hogy milyen színek vannak a palettában és ki mennyire elégedett vele. Ódákat zengtek a Naked 3-ról így gondoltam miért ne,rendelhetnék én is? Editet felkerestem email-en keresztül,Ő pedig elmondta,hogy mennyi összeget utaljak neki. Ahogy végeztem a bankban onnantól kezdve vártam. :) Ééééss tegnap délelőtt érkezett meg a kis csomagom. (Pont dolgoztam amikor jött a postás...Így egy értesítőt kaptam,hogy egy külföldi küldeményem érkezett) Elrohantam a postára,míg végül ott kiderült,hogy a futár még nem végzett így másnap vehetem át a csomagot. Csalódottan haza bandukoltam. Tegnap a melóhelyen kiírtam a mai napot szabinak így reggel 10kor elindultam a postára.Félóra múlva kerültem sorra,mert rengetegen voltak. Amikor kiírták a sorszámot oda mentem,a nő megkérdezte a lakcímem és máris a kezembe nyomta a cuccot. Boldogan mentem haza. :D Mikor hazajöttem a konyhában előszedtem az ollót és bontogattam. Nézzük hát a képeket:

 Fekete színű csomagocska rejtette el a Naked 3 palettámat. Szépen megvolt címezve és gondosan bevolt csomagolva. (Edit bombabiztosan csomagol,hogy még véletlenül se sérüljön meg a termék!) Előszedtem az ollót és szépen kiszabadítottam a palettát.



 Kezdődik az izgalom:
 Edit számlát is küldött a kis csomag pk.-val együtt 18400 Ft volt.



 Tádám!Éééés dobpergés: Kiszabadult a Naked 3 a rengetegből. :D Hú hát őszintén megmondom egy percig néztem fényképezés után. (Hogy milyen csodálatot vált ki belőlem a paletta hihetetlen :D ) 


 A Naked palettának van papíros csomagolása amin belül található a gyártmány. Az Urban Decay ajándékba termék mintát is csempészett a palettába. 4 különböző Eyeshadow Primer Potin termékmintát találhatunk.



Hát nézzétek: nem csodálatos? Rögtön kis is próbáltam sminkelés erejéig. Előtte az ujjaimmal belenyúltam,hogy milyenek a színek a bőrömön. Awwww és az az ecset! Különösen örülök ennek az ecsetnek,mert még sose volt ilyen jó minőségű ecsetem! :D 

Aki még gondolkozik a Naked 3-on egy percig se habozzon! Minőségileg bejön és gyönyörűek a színek!Szerelem első látásra és ezt még Editnek is elmondtam. :) Természetesen itt a reklám helye: http://barbeautysale.blogspot.co.uk Nyugodt szívvel keressétek fel Editet,hiszen neki köszönhető,hogy kézhez kaptam eme terméket! :) Xoxo. Clacla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése