2013. október 22., kedd

Lábápolás: Balea Fuß & Bein Csillámfényű Lábápoló Krém és Balea Wellness Lábfürdő Kristály


Helló Lányok!

Napi nyolc órás munkaidő alatt zárt cipőben csücsülni az irodában? Ki dolgozik papucsban a munkahelyén? Én biztosan nem. Bár láttam kolleganőket,akik papucsban flangálnak,szerintem az nem hiteles...Nem otthon dolgozunk,hanem bent egy közösségben. Nálam van váltó cipő,bokacsizmába járok be dolgozni. Amikor beérek átváltom a cipőt. A nap végére kellemes érzés levetni a lábamról a csizmát és papucsba bújok.Viszont esténként érzem a sarkamnál,hogy kemény a bőr. Így bementem a DM-be és vettem lábápoló krémet,ami megpuhítja a száraz részeket.
Ez a Balea  Fuß & Bein Csillámfényű Lábápoló Krém:
A gyöngykivonatokat, jojoba olajat és shea vajat tartalmazó hidratáló hatású, csillogó krém selymesen puha tapintásúvá varázsolja a lábait. Gyorsan felszívódik, miközben gyengéden ápolja a bőrt.
Ma pedig ismét betévedtem a DM-be 219 Ftért vettem Balea Wellness Lábfürdő Kristályt. Még nem próbáltam ki,úgyhogy nagyon kíváncsi leszek,hogy mit fog tenni a lábammal.Ezt ígéri a termék: A citromfű és menta illóolaja érzéki illatélménnyé varázsolja a kényeztető lábfürdőt. Az Aloe Vera és az allantoin megnyugtatja a bőrt és elősegíti regenerálódását. A mentol és a kámfor frissítő hatású. A jojoba és az olívaolaj kényezteti lábaimat. Ezután pedig bekenem majd a lábápoló krémmel. Addig is nézzétek meg a képeket:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése