2013. október 21., hétfő

MUA Smokin Paletta-megérkezett!

Helló Lányok!

Örömmel jelentem be,hogy megérkezett Angliából a smink palettám! :) Edittől rendeltem,akitől már kétszer is kaptam palettákat. Itt tudod megnézni és ha valami megtetszik innen tudsz rendelni: http://barbeautysale.blogspot.hu/ Edit nagyon megbízható,pár email és banki átutalás után máris postára adja a csomagot.Ma megkaptam!A kis csomagomban találtam egy kis üzenetet és egy kis cukorkát. Nagyon örültem neki. Így gyorsan előszedtem a mobilomat és lőttem pár képet:


 Itt már belenyúltam a palettába :D Nem bírtam ellenállni :D

 Hátulról. A színek balról jobbra: Glroy,Boudoir,Ghost,Fantasy,Mythical,Broken,Icon,Unleash,Chaos,Wicked.
Alatta pedig oda van rajzolva,hogy ceruzát is találunk benne. :)

 Színek:

 A paletta kinyitva.
Edit küldött egy igazolást,hogy kifizettem a palettát és a postaköltséget,ami 3700 Ft volt együtt. A paletta ára 2450 Ft volt,a pk pedig 1250 Ft. Szerintem nagyon megéri az árát!Ilyet itthon nem talál az ember.Nektek már van Smokin Palettátok?Ha igen akkor nektek bejött? :)

2 megjegyzés: