2013. november 17., vasárnap

Avril Lavigne parfüm kollekciók

 Helló Lányok!

Tegnap délután nagy unalmamban elmentem a Köki Terminálba szétnézni. Igazából a New Yorker-t terveztem be. Vettem is egy csinos pólót és mintás nadrágot. :) Aztán betévedtem a DM-be. A parfüm osztályon Avril Lavigne parfüm leárazások vannak! 3200 Ft körüli akciók vannak! A Black Star-t és a Wild Rose-t már kipróbáltam évekkel ezelőtt. Végre eljött az ideje a Forbidden Rose-nak! Sajnos nem volt kibontva a Forbidden Rose ezért kénytelen voltam kibontani egyet,hogy megszagoljam. Már régóta vágytam erre a parfümre és téli időszakokra pont jól fog jönni! :) Nagyon nőies illata van és elvarázsolja a körülöttem lévőket is. Eddig a családban anyukám használta. :) 






 Hagyd, hogy elragadjon a  fantázia és a mesék világa!
Összetevők: Alma, barack, lótuszvirág, vanília, praliné
25-50 év közötti korosztály bátran használhatja!Hiszen a családban még a 71 éves nagymamám is imádja! :D Ez igazán ritka dolog ez. :) 



 A Wild Rose, megadja a kellő magabiztosságot ahhoz, hogy az álmaidnak élhess.Javaslom az igazán álmodozó lányoknak 18-30 közötti korosztálynak. (Anyukám még ezt is imádja!)
Illatösszetevők: Mandarin, Grapefruit, Szilva, Frangipáni virág, Orchidea, Narancs, Pézsma, Szantálfa, Créme Brulee

Wild Rose reklám




 A népszerű énekesnő Avril Lavigne első parfümje, a Black Star romantikus és vagány illat egyszerre, köszönhető ez a parfüm pikáns összetevőinek. A Black Star a szilva és a karamell édes akkordja mellett az egzotikus hibiszkust is tartalmazza, melytől izgalmassá válik az illat .Ez volt az első Avril parfümöm. Tavaszra-nyárra ajánlom.Kellemes illata van,de inkább a 18-23 év közötti korosztálynak ajánlom. :)
Összetevők: Hibiszkusz, szilva, étcsokoládé
Ilyen csomagom volt már:


Reklám Black Star 

Ti szeretitek Avril parfümjeit? Ha igen melyik a number one? :) Nálam a Forbidden Rose mindent vitt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése