2013. november 22., péntek

Rossmann HAUL

Helló Lányok!

 Végre péntek van!Beszabadultam a Rossmann-ba és a DM-be.Pont akciók vannak a Rossmann-ban így körül néztem és beszereztem a számomra nagyon fontos cuccokat. Tudjátok említettem már,hogy nagyon száraz a kezem,mivel adatrögzítő vagyok papírokkal dolgozom.Könnyen kiszárad a kezem. Anyukám ajánlotta,hogy vegyek egy pamutkesztyűt,amikor bekrémezem a kezem húzzam fel és egy óráig hagyjam rajta.Ki fogom próbálni mindenképpen. Természetesen a jól bevált Tibolina krémet fogom használni. :)
Egyébként 349 Ft volt a kesztyű.

 Haza felé menet beugrottam a DM-be vettem tusolót,mert fogytán van. Ez pedig bevált és az ára még mindig 269 Ft volt!

Rossmanhoz visszatérve vettem 299 Ft-ért körömreszelőt.


Aztán vásároltam még 1099 Ft-ért NYC Color Wheel Mosaic pirosító és púdert. Természetes ragyogást kölcsönöz a bőrnek. (723A Pink Cheek Glow) Kipróbáltam,hát nem annyira erős,mint az Elf pirosító-bronzosító,de ez is megteszi a könnyed hétköznapokra. Amúgy tök vicces a sztori,mert a biztonsági őrnek nem tetszett,hogy válogatok a púderek között...(Ki se bontottam,nem piszkáltam fel csak pakoltam,mert válogattam...) Elkezdte magyarázni,hogy ott a pult alatt vannak minták,kihúzza a kis tesztert. (nem mondja,hogy ott van?? jééé,eddig is tudtam,de rá hagytam XD) Mondtam,hogy oké én tudom melyiket akarom megvenni,csak a típusát akarom megnézni.. -.-" Nem mindegy,hogy mit vesz az ember! Aztán elvettem amit akartam és menekültem hátra,mert feltűnően jött volna utánam az a görény... Hallottam,hogy egy másik lányt is elkezdett piszkálni:-Kérem csak a teszterekhez nyúljon!Azért vannak,mert az újakat nem szabad kinyitogatni!- stb. így oktatta az embereket... Na,mindegy vannak ilyen fura fazonok. XD



Vettem körömlakkot is 499 Ft körül volt NYC 248 Manhattan. (bocs,hogy ilyen furán van a kép feltéve,ez a nyavalyás blogspot kívánsága volt...)



 A héten pedig beújítottam a JOY mellé egy Cosmopolitan-nel és egy Shape magazinnal. (Britney Spears miatt vettem meg. :D)
Ennyi volna a Rossmann HAUL aztán november végén összegzem,hogy mi jött be és mi nem. :) XOXO. Clacla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése