2013. november 13., szerda

Novemberi HAUL

Helló Lányok!

Itt van a hideg november és ilyenkor olyan jó egy kicsit vásárolgatni a fűtött plázákban. :) Eljött a fizetés napja ezért vettem pár cuccot.Többek között pulcsikat,sálat és sapkát. Persze nem maradhattak ki a kozmetikumok sem. Volt szempillaspirál,sampon-balzsam és lábfürdősó vétel is.Többek között tusikat is vettem. Nézzük hát a gyűjteményem,amiket mostanság használok:

 Nagy sampon vadászatra mentem tegnap délután. Végre megtaláltam amit akartam,viszont az eredmény hááát kicsit csalódtam benne. :( Igaz az illata miatt vettem meg és a hajpakoló által ismerem. Szerintem hajpakolós termékben jobb! Még elleszek ezzel és még csak most kezdtem el használni,reménykedem...Amúgy szilikon mentes és ez jó,mert nem teszi tönkre a hajamat. Amúgy is száraz a hajam és nagyon nehéz sampont és balzsamot találni rá. :( 

 Balea "Gyémánt álom" és Balea "Sternenscweif" tusfürdő. Az illatuk isteni és meglepően tartós az illatuk fürdés után is! :) A fehér tusoló illata nagyon emlékeztet a baba tusfürdő egyik kiadására. (végre eszembe jutott,hogy honnan ismerős az illat!) a lila pedig komoly nőies illatot áraszt.Igazi parfüm élményt nyújt. :) Limitált kiadás szóval érdemes kipróbálni. Ha elfogynak újra veszem majd. Az ára pedig 269 Ft volt! Megéri az árát.Nem szárítja ki a bőrömet.


 Balea melegítő és aloe verás lábfürdősó.


 A kis sminkes szentélyem egyik fele. :D Bizsu tartó állvány. 

Amiket hétköznap használok.:) Ne felejtsétek el: megjelent a legújabb JOY! Britney parfüm pedig szépen fogyatkozik.Ha elfogy akkor Christina Aguilera legújabb parfümét fogom megvenni. Bár a JOY-ban talált kis illat minta nagyon elvarázsolt:C-THRU EDT parfüm. (erősen gondolkozom,bár a Christina sokkal komolyabb illat így télre,lehet,hogy azt fogom megvenni.) Megvettem a Maybelline The Colossal Volume Express szempillaspirált. Hát a Rimmel ezerszer jobb!Ezzel a termékkel kihúzom valahogy aztán visszatérek a jól bevált Rimmelhez. :)

Ennyi volt a kis novemberi HAUL.Igyekszem majd jönni. Addig is nézelődjetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése