2013. december 13., péntek

Megérkeztek a smink cuccok! :) Karácsonyi HAUL :D Első rész :D

Helló Lányok! :)


Ismét rendeltem Edittől smink termékeket,amiket itthon nem lehet beszerezni. Nagy meglepetésemre mikor felmentem az oldalra,hogy körül nézzek sminkcsomagok voltak hirdetve. http://barbeautysale.blogspot.hu 
Megnéztem melyik csomag mit tartalmaz. S arra a döntésre jutottam,hogy rendelek egy 
8 db-os sminkcsomagot/18. MUA Collection2000 Rimmel Revlon Laval N.Y.C Chique és mellé külön egy MUA Pouty Pink ajakrúzst. (Ami már nem a sminkcsomaghoz tartozott hanem külön rendeltem mellé.)
Ahogy átutaltam a pénzt,Edit jelezte,hogy másnap feladta a postán.
 Péntek 13.-a van általában másoknál babonás napot jelent. Nálam a szerencse napot! :) Hiszen ma érkezett meg a csomagocskám. (Tesómat felhívtam meló közben és akkor derült ki,hogy átvette.)

 Egész nap arra vártam,hogy végre kibonthassam a csomagot. Edit ízlésesen és bomba biztosan csomagolta be a holmikat! Ráadásként karácsonyi csomagoló papírral,amin elmosolyodtam,mert nagyon tetszett. :) 



 Tádám!Most jött csak a java! :D Szerencsére jó vagyok kicsomagolásban,szóval nem jelentett akadályt. :)


Végre kiszabadítottam a "kicsikéimet" és egyenként megcsodáltam őket. :)



MUA Ever After-Matte Paletta. Színben hasonlít a MUA Undressed palettára csak nem annyira csillogós,mint az ikertestvére,hanem natúr krémes színei vannak. Hétköznapokra pont ideális. :)


 MUA Pouty Pink ajakrúzs. Ez az első MUA rúzsom,ki is próbáltam és még mindig rajtam van. :) Imádom!Hétköznapokra is használni fogom. :)


 Laval Ultra Lash szempillaspirál fekete: Amikor kinyitottam és megláttam az ecsetet nagy öröm fogott el. Hiszen pont olyan,amilyenre gondoltam. Jó nagy keféje van és jól megfogja a festéket. Holnap kipróbálom.





Collection2000 Prismatique szájfény No24 *Pinkberry
Revlon Super Lustrous szájfény *Pink Afterglow
N.Y.C. Tinted Lip Balm *Sugar Rush (Ezek a szájfények nem kaphatóak itthon.Viszont a minőségben nem csalódtam! :) Imádni fogom őket)




Rimmel ScandalEyes Waterproof Khol Kajal *Bronze szemceruza: Arany színű szemceruza és nagyon jól lehet majd vele dolgozni. A karomon kipróbáltam nem kenődött el és tartós!




 NYC Metallic arany színű szemhéjtus: Tavaly itthon árusították még az ünnepek előtt a Rossmannban. Sajnos gyorsan elkapkodták így a lila színű szemhéjtust vettem meg. Edit által hozzá jutottam az aranyszínű verzióhoz is! Az állaga tartós és könnyen felkentem a karomra. Jónak tűnik,mert még mindig ott van a karomon és nem maszatolódott el.





 Chique by Royal&Langnickel Crease/mélyítő ecset: Amikor megláttam élőben az ecsetet rögtön tudtam ezzel jól fogok sminkelni! :) Szépen ellehet majd vele dolgozni a felvitt festéket a szemen. Milyen csillogós a nyele! :D




 Íme a kis kollekcióm. Editnek is feltöltöttem a facebook-os oldalára. Látta,hogy örülök a cuccoknak! :) Jövőre ismét rendelni fogok Edittől. Úgy tervezem,hogy smink ecsetekből fogok begyűjteni,mert itthon nem találok olyat,amilyenre vágyom!

Végül péntek 13.-án megjelent a Cosmopolitan tegnap pedig a Joy újság! :) Ma reggel vettem a Sparban még meló előtt.
Ennyi volt a kis decemberi elő karácsonyi HAUL majd szerintem jelentkezek még.XOXO. Clacla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése