2014. január 10., péntek

Megérkezett a Smashbox Cheek Paletta!

Helló Lányok!

 Ma mekkora mázlim volt! :D Hazafelé menet még beugrottam a kínaiba kaját venni. Mikor az utcánkba fordultam akkor láttam a távolból,hogy ott van a postás! Őrült futásba kezdtem és rohantam a postás elé.A pasi pont írta volna az értesítést,akkor nyögtem be fáradtan,hogy az az enyém. XD A postás rám nézett és a kezembe nyomta a kis csomagomat. Megúsztam a postai sorban állást,mert ami Pesten van az valami szörnyű...Nagy irammal rontottam be a lakásba,a kabátot ledobtam és bontottam a csomagomat. Edit gondosan becsomagolta a kis palettámat. Mikor készen lettem vele akkor észrevettem,hogy egy NYC Tinted Lip Balm potyog ki még belőle. :DDD Kaptam egy kis ráadást! :) Meg is köszöntem Editnek email-ben! :) Itt a reklám helye: http://barbeautysale.blogspot.hu
Nézzük meg a kis szépségemet:


 Régi vágyam volt már ez a pirosító paletta! :D Edit által megtaláltam a megfelelő terméket! :D Sose örültem így egy pirosítónak! :D (na jó az Elf se volt rossz! :) ) A Smashbox új még nálam,ez az első amit kipróbáltam. Nagyon izgatott voltam,vajon milyen lesz? Szerencsére jó dolgokat írtak a lányok Edit oldalán hirdetett beauty blogokban. (Láttam egy linket és elolvastam egy véleményt,nagyon meggyőző volt! :D ) Csináltam egy bemutató mintát látjátok hogy néz ki. (Vakuval készítettem.) Élőben mélyebb színük van. Ezért is imádom! :D Nem az a bolti drogériában kapható pár száz forintos pirosító (igazából itthon tényleg csak ezek vannak...) hanem egy igazi márkás jó minőségű termék!


NYC Tinted Lip Balm (Sugar Baby): Ez a második szájfényem. Az előző a kis karácsonyi csomagból való (korábbi posztokban megtalálod!Egyébként Sugar Rush színskála) Ezt pedig Edittől kaptam ajándékba! :) Nagyon örültem neki,már csak egy jó szájfény ecset kell hozzá. (Holnap elnézek a Rossmannba) Gyümölcsös rágógumira emlékeztető illata van,mint az előzőnek,ami sötétebb színű. Ez pedig világosabb. 


 Íme itt vannak a nap sztárjai! :D



 Ennyi volt a mai napon. :D Remélem tetszett! Hamarosan jönnek majd a leárazások a drogériákban! Illetve már a héten elkezdték a DM-ben kiárusítani a karácsonyi termék csomagokat! (Parfümös-tusolós kombináció. Haj sampon-balzsam páros. stb.) Én még keresgélem a téli kiadású termékeket,de sajnos sehol se találok! :( Ja és elkéne mennem a Lush-ba egy kicsit körül nézni. :) Csak az a baj,hogy az Örs Vezér téren az Árkába.... Na,mindegy. :D Legyetek jók és írjatok nekem a blogra és rendeljetek Edittől a blogján!!
Xoxo. Clacla






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése