2014. január 4., szombat

Palettáim 2012-2013-ból :) +My Makeup Collection második felvonás

Helló Lányok!

Csináltam pár képet a smink cuccaimról. Karácsonyra pedig kaptam egy új komódot és végre elférnek a cuccaim. :) 

 Durango Komód: Jysk-ben kapható ez a jó kis komód. Karácsonyra kaptam a szüleimtől,pont illik a szekrényemhez. Ráadásul elférnek egymás mellett. :) Imádom! 5 fiókos komód és ebből négy helyet kaptak a smink cuccaim. :)

A komód tetejére tettem a tegnapi szerezményeimet.

 A fiók felső részében tartom ezeket a holmikat. Praktikus és jó termékek. Mindegyik fiókban van kisebb-nagyobb átlátszó tároló doboz.


 MUA Undressed és MUA Ever Matte paletta. Plusz Catrice szemhéjfesték.

 Az Undressed paletta már egy éve megvan. Előszeretettel használom,főleg munkába menet szoktam kifesteni magam. Még mindig bírja! :) Nem szoktam pazarolni,mert nagyon vigyázok rá.Azért látszik a képen is,hogy sokszor van használva. :D


Az Ever Matte palettát is kipróbáltam már,de majd a tavaszi-nyári szezonba lesz jó. Eddig csak az elsőt és a 8. és az utolsó festéket használtam.Ja és a kékből is használtam. :D


Catrice szemhéjfesték. Hát elmegy,de azért ellehet vele lenni. Ez volt a Cosmopolitan-ban már említettem egy korábbi posztban.

Jön a második fiók. Ebben tárolom a MUA sminkjeimet. Itt található a Balea tusoló és testápoló.
A következő MUA gyűjteményeim:

 MUA Glamour Nights
 MUA Glitterball paletta
 MUA Glamour Days
MUA Smokin  paletta
 MUA Heaven and Earth
MUA Dusk til Dawn
 MUA Undress Me Too

Jön a következő fiók: Ebben tárolóm a szemceruzákat és a szájfényeket,szemhéjtusokat. A jobb felső sarokban pedig rúzsokat találhatunk.


A következő fiókban pedig szempillaspirálokat,szemhéjalapozókat és tusokat,pirosítókat találunk. Mellettük pedig egy Balea hajlakk van.


Ezeket használtam a héten. Tároló dobozban tartom őket,hogy ne legyenek szanaszéjjel. :D

Íróasztalomon tartom az ecseteket. Majd a jövőhét folyamán beszerzek az ecseteknek új tartót. :D


Elf,Catrice és NYC pirosítók. Most már csak egy pirosító palettára van szükségem. ^^.
Ez volt a My Makeup Collection új helyén. :D 2014-ben is folytatódik a gyűjtés,de ezúttal tényleg egy jó ecsetkészlet kéne! Xoxo. Clacla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése