2014. január 4., szombat

Francia manikűr pár lépésben

Helló Lányok!

 Tegnap délután kedvet kaptam ahhoz,hogy ki lakkozzam a körmömet. Elmentem a Köki Rossmann-ba és körül néztem. (Müllerben pedig vettem Essence szemhéjpúder ecsetet.) Visszatérve a Rossmannhoz. Hát az Essence szinte ki volt rabolva és nem találtam fehér lakkot. Így a Maybelline ColoRama fehér lakkot választottam ki. Aztán az Essence-től a Studio Nails Pro White Rose-t és az Essence gel-look top coat lendült a kosárba.Vettem hozzá még Essence francia manikűr sablont.Amikor hazajöttem rögtön meg is csináltam. :)
Saját képeket nem tudtam csinálni,de a netről leszedtem pár képet és nézzük is a francia manikűrt pár lépésben.

 1.Vigyél fel egy réteg bázislakkot a teljes körömfelületre és hagyd megszáradni.
2.A klasszikus francia manikűrhöz tedd fel a sablonokat közvetlenül a fehér körömszél tövébe.


3.Vidd fel a körömlakkot (fehér) a körmöd végére ahol a sablon van.Várd meg míg megszárad.
4.Vidd fel a körmödre a rózsaszín fedőlakkot majd ismét hagyd száradni.


5.A legvégén pedig essence gel-look átlátszó lakkal kend át a körmeidet és készen is vagyunk.
Ugye nem is volt olyan vészes? :) Ettől ápoltnak és elegánsnak tűnik minden női kéz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése