2014. január 28., kedd

Shakira Wild Elixir parfüm,Loréal Paris Miss Manga és Essence Ice Ice Baby kézkrém

Helló Lányok!

Beindult nálam a hónap végi shopping üzem. :D Meló után a DM felé vettem az irányt. Sikerült vennem egy Loréal Paris Miss Manga szempillaspirált,hiszen 2990 Ft-ba került! Nagyon megéri főleg azért,mert márkás is,meg sose volt ilyen szempillaspirálom. Jókat hallottam erről a fajta kiadásról. Tudjuk,hogy a Miss Manga kampány arca Palvin Barbara,aki sikert-sikerre arat a divat és a kozmetikai világában. Gondoltam kipróbálom hátha megtaláltam a tökéletes szempillaspirált. Eddig a Rimmel London termékei között vásároltam,most pedig egy kicsit megengedtem a luxust,sőőőt meg is érdemlem szerintem. :D

 Új parfümre vágytam így hetek óta gondolkoztam milyen parfümmel lepjem meg magam. Mivel a C.A. Unforgettable parfümöm már kezd fogyni. Múlthéten majdnem megvettem Christina legelső kiadását,végül jól döntöttem: nem vásároltam meg. Müllerben felfigyeltem egy parfüm akcióra Shakira parfüm 9990 Ft helyett 6300 Ft-ért! Utolsó darabbal szemeztem. Először megszagoltam a parfümöt első szaglásra nagyon megtetszett. Letettem,kidobtam a kukába a papírt. Tettem egy kört a Müllerben,közben bepottyant egy Essence Ice Ice Baby kézkrém. Vissza mentem szaglászni. Kipróbáltam Shakira másik parfümjét az Elixirt,az olyan langyos illat volt. Nem fogott meg annyira,mint az előző. Megint kipróbáltam a Wild Elixirt aww hát ebbe az illatba beleszerettem! Nem zavart,sőt hiába EDT még mindig érezni az illatot! Áh mondom megveszem,ennyi pénzt megér és megérdemlem. :D Bele raktam a kosárba és a kézkrémmel együtt indultam a kasszához. A Müllerből kijövet kibontottam a dobozt és gyorsan fújtam magamra. Tescoban nagyon jól lehetett érezni az illatot. :D Szerintem megtaláltam az új kedvencemet. Pedig nem vagyok nagy Shakira parfüm rajongó,de ez nagyon illik hozzám!


Loréal Miss Manga szempillaspirál: Az ígéri,hogy MEGA VOLUME nagyságú pilláim lesznek. :D Kíváncsi leszek, tényleg az lesz amit ígér. Volt hozzá ajándék mangás kitűző. Ma tudtam beszerezni,mert tegnap is voltam egy másik DM-ben és ott elfogyott a készlet! Hát igen 2990 Ft-ért nagyon megéri! Igaz kicsit elvoltam keseredve, hogy mennyire elkapkodták. Szerencsére ma délután beszereztem ezt a terméket.
Így néz ki a keféje (vakuval készítettem): 

Miss Manga reklám Palvin Barbival:




 Shakira Wild Elixir: Illatjegyek: keleties-virágos (Kellemesen nőies illat ám!Szerintem a 25 év felettiek imádni fogják!) 
Illatösszetevők: Mandarin, Bergamot, Feketeribizli, Őszibarack, Narancsvirág, Rózsa, Cédrus, Szantálfa.(Nálam ez az illat a tavasz kezdetét emlékezteti.Amikor a természet ébredezik és rügyeznek a fák,illatoznak a virágok. Talán egy madárcsicsergést is ellehet képzelni. :D Sőt még képzeletben süt a nap is. (Na jól van ebből látszik,hogy gyönyörű pillanatokat ébreszt fel bennem ez az illat XD)
A doboza: Könnyen nyitható-zárható. Nem sérült meg,szépen megvan munkálva.Tetszik a stílusa,mert ez tényleg azt mutatja milyen a parfüm! :D Vad és lélegzetállító,dögös és szexis!




Amikor kibontottam csináltam pár képet,hogy milyen az üvegcse. Apró,de könnyen használható. 30 ml-s kiszerelésben vettem meg. Ezzel elleszek egy darabig! :D



Így néz ki kupakkal együtt:

Íme a reklám:

Essence Ice Ice Baby kézkrém: Még nem próbáltam ki. Állítólag 24 órán át hidratál. Ilyen hidegben jól fog jönni ez a krém. Az állaga nagyon vastag,de jól kenhető. Itthonra vettem,mert a melóhelyen is van egy. Az pedig Szentkirályi kézkrém és az is nagyon,de nagyon bevált! :)





Ti próbáltátok már az új kézkrémet? :)


A képen Foxi a macskám látható. :D A kis drágám elfoglalta a helyemet a hétvégén így kiszorított a blogolásból. :DDD De,ma bepótoltam szóval no para! ;D Szép napot csajszik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése