2013. december 30., hétfő

December végi HAUL

Helló Lányok!

Először is szeretnék előre is Boldog Új Évet Kívánni nektek! Köszönöm,hogy látogattátok az oldalt! :) Mi volt jó ebben az évben? Először is sok köszönet jár Editnek,akitől a smink termékeket rendeltem a netről. Szeretném megköszönni a látogatóknak,nektek,hogy fel-fel néztek az oldalra. :) Ma pedig bemutatom,hogy mivel szabadultam ki a Müller,Rossmann,DM drogériákból. :D

 1.Playboy parfüm: 30 ml edt. Tegnap találkoztam Rami barátnőmmel és meglepett karácsonyra egy Playboy parfümmel. Ilyenem van még dezodorban,de parfümben jobb. Sokkal jobban lehet érezni az illatát. 
2.Balea tusoló: Gyorsan vettem egyet,mert már fogynak a tusik! :D Végre kipróbálhatom a kéket is.
3.Nivea Hidratáló Nappali Arckrém (Normál és vegyes bőrre): Sokáig gondolkoztam,hogy a Garnier után milyen legyen. Végül a Nivea mellett döntöttem. Ha jön a hideg jó lesz bekenni sminkelés előtt a bőrömet. Kíváncsi leszek,hogy milyen lesz. A Baleás krémet kidobtam,mert csípett és kipirosodott tőle az arcom...
4.Catrice Multi Color Blush:Régóta keresek már az Elf után egy jó arcpirosítót. Az Elf és a NYC közötti színskála van,szóval ez bejön. :)
5.2 db szemceruza Essence a Müllerben vettem. Akciós volt. Vettem szürkét és zöldes-kéket.

6.Ez pedig az Essence szemhéjtus ecset. Jól fog jönni majd az új tushoz. :)
Nektek beváltak már ezek a termékek? :)
Xoxo. Clacla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése