2012. december 31., hétfő

Hajlakk és hajhab HAUL

Sziasztok Lányok!

Először is Boldog Új Évet szeretnék kívánni az oldal látogatóinak! Most nem bulizok,egyedül vagyok,mert január másodikától kezdem a munkámat. :)) Így inkább relaxálok,ahogy az év többi napján. Ez az év tele volt szenvedéssel és tanulsággal. Ez alatt rájöttem,hogy mit szeretnék csinálni. Ki találtam ezt a blogot, hiszen olcsó és jó minőségű termékeket szerettem volna bemutatni. Mindenki MAC és NAKED féle luxus termékeket mutogat, így elhatároztam,hogy csinálok egy ilyen blogot. Hogyan érhetitek el,honnan szerezhetitek meg az olcsó,de jó minőségű termékeket. Mit érdemes megvenni és mit nem. Nálam az első helyen a MUA Undressed volt idén. :)) Most hoztam nektek egy kis hajra valókat. A bevált termékeim közül,amiket mostanában használok.

 Palmolive tusfürdő: Ezt a fajta illatot szeretem. Nyáron a legjobb használni,mert a forró levegőre amikor kimegyek felerősíti az illatokat! Így az izzadságot is elnyomja. :)) Nagyon dögös nőies illata van, aki buliba megy vagy pasi vadászatra indul mindenképpen ajánlott ez a termék. :) 

Garnier Ultra Doux-Sörélesztő és gránátalma illat: Nyár eleje óta ezt a terméket használom. Már meguntam az Elseve termék családot ezért valami újra vágytam. Meglepően nagyon jó a hajamra! Pedig aztán nem vagyok nagy sampon imádó mert állandóan váltogatom. Ennél a termékcsaládnál fogok maradni. :) Balzsammal pedig még hatásosabb. Sőt miatta szoktam le a hajhabról,mert kellemes az illata. Nem nehezedik el a hajam és csak 5. nap után kezd el zsírosodni. Ez is valami.

 Taft család és az Oriflame HAIR X hajhab 

Taft Hajlakk-Power Hairspray Megastrong 5-ös erősségű lakk: A fodrászom által ismertem meg ezt a lakkot. Hosszú hajam van ezért könnyen mennek szét a frizkóim... Idáig! Már féléve nagy szerelmem ez a lakk! :D


 Taft hajhab 4-es erősségű: Nem jött be. Ragad tőle a hajam és a frizkóm is hamar szét megy... :( 


 Így néz ki:

 Oriflame HAIR X 5-ös erősségű hajhab: Anyukámtól kaptam és megmondom őszintén nagyon bejött!! Nem ragad tőle a hajam, könnyen lehet vele dolgozni. Hajszárítás után is könnyű tőle a hajam. Ráadásul amikor besütőm a hajam a göndörség is megmarad jó sokáig! :DDD Így nagyon örültem neki. :))



Nektek mi a véleményetek a termékekről? Mi vált be nálatok és miért? :)
BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése