2012. december 25., kedd

Karácsonyi HAUL-Rokonoktól :)

 Helló Lányok!

Megvolt nálunk is a nagy családi karácsonyozás. Jó kis cuccokat kaptam. Meg is mutatom nektek! :))





 1. B.U. dezodor és tusoló: A kis sógornő jelölttől kaptam. :)) Nagyon jól eltalálta a stílusomat és tudja,hogy mi a nekem való. :DD Egy darabig nem lesz hiányom a tusolókból. :) Imádom az illatát pedig aztán még nem is szagoltam meg a boltokban,mert még nem láttam a polcokon.




 2.Vandini tusoló és testápoló és kézkrém: Keresztanyuéktól kaptam.Mikor beleszagoltam nagyon bejött!Pont eltalálták a kézkrémet is,mert az Avonos úgyis fogyóban van. :D Kíváncsi vagyok a tusolóra és a testápolóra is. Az illatuk nagyon finom így nem lesz csalódás. :) Van mellette tusoló szivacs is.

 3.H&M-es sál: Imádom!!! Nagyon jó és az én stílusom is. :) Lesz mit hordanom,ha dolgozni megyek. :D

4.Karácsonyfás habfürdő: Kádban nem nagyon szoktam fürdeni,inkább a zuhany szerelmese vagyok. Majd egyszer kipróbálom :D Ünnepek után kicsomagolom és megszagolom. :)
Ennyi volt a kis összefoglalóm. Még holnap is lesz,kivi vagyok,hogy a másik mamáméktól mit fogok kapni.  Sziasztok és Kellemes estét és Boldog Karácsonyt Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése