2012. december 23., vasárnap

NYC Rock Muse Smoky Top Coat

Helló Lányok!

 Eljött hát az utolsó karácsonyi bevásárlás. :) Egész héten rohangáltam vásárolgattam,amire szükségem volt beszereztem. Vettem a H&M-ben egy leárazott Lana Del Ray garbót. (Majd 24.-én csinálok képeket.) Ma reggel pedig a hóesésben elindultam a Rossmann-ba,mert a körömlakkjaim totál beszáradtak. Beújítottam a legújabb NYC Rock Muse Smoky Top Coat körömlakkal. Nagyon szép csillogós fekete. Igazából bordót szerettem volna,de ez is megteszi. :) Jövő januártól pedig totál átalakulás és megújulás lesz. Remélhetőleg több termék bemutató is lesz. Szent Estén pedig bemutatom a MUA termékeket közelebbről is! Szeretnék nektek élményben és szeretetben gazdag Karácsonyi Ünnepeket kívánni! :)) Clau

Egy kis elő karácsonyi hangulat: a hideg időben jól esett egy jó forró bögre tea. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése