2012. december 27., csütörtök

Rossmann,Müller és karácsonyi HAUL

Helló Lányok!

Ma is megjártam a boltokat,szempillaspirál ügyben. A legjobb festéket kerestem,hiszen a NYC féle szempillaspirálban nagyot csalódtam. :S Így muszáj volt a kicsit drágább kategóriájú termékek felé kacsingatnom. A Rossmannba mentem először,mert ott év végi és karácsonyi leárazások vannak. A NYC szájfénye csak 450 Ft volt! Azonnal vettem egyet,mert általában 595 Ft szokott lenni. Aztán átsétáltam a Müllerbe,mert nem volt olyan szempillaspirál amit szerettem volna. Rá is leltem a Rimmel London Volume Flash Scandaleyes Mascara Extreme Black szempillaspirálra! Délelőtt ki is próbáltam és nagyon bevált! Igaz nagy a keféje és nehéz vele a belső pillákra festeni,de megéri!Most is tartós és nem pergett le! Olvastam róla negatív kritikákat,eddig jókat tapasztaltam. :)


 Szájfény:
 Spirál:
 Nagymamáméktól kaptam ilyen fürdőcsomagot van benne:szivacs,testápoló és tusoló és fürdősó. :) Nagyon jó illata van!Fehér pézsma illatú! :) Kedvencem,majd csinálok róla tesztet.

Nektek van hasonló terméketek? Mi a véleményetek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése