2012. december 24., hétfő

Karácsonyi ajándékaim :)

Helló Lányok!

Hozzám is megérkezett a Jézuska. :) Gondolom nálatok is járt. Végre megkaptam a smink cuccaimat,viszont a szájfényem gyárilag hibás volt. :( Le volt törve a széle és a szájfény tartalma kiömlött szó szerint. Pedig bevolt fóliázva!! A postán pedig úgy kaptam,hogy bubis zacsiba volt tekerve... :( Na,de a szomorúságom nem tartott sokáig hiszen kaptam mellé még pár cuccot. Nézzük is hát a szépségeket:

1. MUA Undressed paletta: Gyönyörűséges színei vannak! Szerelem volt első látásra. :)) A karomon csináltam swatch-okat így megnézhetitek miért is áradoznak róla. Szerintem nagyon megéri! Aki a Naked-et szeretné és nincs rá annyi pénze (főleg,hogy 15.000 Ft körül mozog az ára!) annak nagyon jó ez a dupe is!


 Ilyen szépek a színek *__* 

 Hátulján pedig megvannak nevezve a színek.  Nem túl kreatív és fantázia dús....

 Karomon levő színek.
 MUA szemhéjalapozó: Már egy órája felkentem alapnak a festék előtt és még mindig tartja magát!!! Sokkal jobb mint az Essence esküszöm!!

 AVON Drama szempillaspirál: Eddig nem váltotta be az ígéretét...Igaz hosszabbít, de nem dúsít,majd januárban kajak veszek egy Rimmel szempillaspirált!

Oriflame HAIR hajhab 5-ös erősségű: Holnap fogom kipróbálni,mert be fogom csavarni a hajam. :)))

Ennyi volt a Karácsonyi HAUL!! Szeretnék az oldal látogatóinak Nagyon Boldog Karácsonyt kívánni! Továbbra is lessetek fel az oldalra! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése