2012. december 19., szerda

New York Color


 Helló Lányok!

Megérkezett a NYC új kollekciója ráadásként pedig akciósan juthatunk hozzá a termékekhez. Íme a gyöngyszemek:






Nagyon jó cuccokat lehet kapni.Sokáig gondolkoztam egy aranyszínű szemhéjtuson,de nekem a lila kéne. :D Remélem sikerül majd még Karácsony előtt szereznem. :)) Nézzük a mai akciós cuccaimat.


 1.Szemhéjtus: NYC Liquid Eyeliner (887Black): Mostanában nagyon fogyott a szemhéjtusom így eldöntöttem,hogy veszek egy újat. Nagyon jó az ecset is,szépen lehet vele dolgozni. Szerintem nagyon megállja a helyét a sminktermékek között.

2.NYC High Definition Volume Spirál: Akár 10X dúsabb pillák. A műanyag kefe szétválasztja a pillákat. Legalábbis ezt írja a kupakján lévő információ. Holnap kipróbálom mivel egy másik van fent a szempillámon. Kíváncsi leszek,hogy milyen lesz. Nagy váltás a Rimmel szempillaspirál után. A Rimmel nagyon bevált nálam,remélem ez sem okoz majd csalódást.


 Ilyen a keféje.
 Ez pedig a szemhéjtus.
Nem a legjobb minőségű kép mivel telóval csináltam. A szempillaspirál: 854 Carbon fekete színű. A tus pedig: 887 Black.

A következő posztom a barátnőmtől kapott Avon termékekről lesz szó. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése