2013. december 17., kedd

Balea téli kiadás hazai és külföldi termékekkel

Helló Lányok!

Reggel tíz után útnak eredtem és elmentem a DM-be. Alig voltak,olyankor reggel és este lehet jól körbe nézni. Mivel minden vágyam egy téli tusoló volt így találtam egyet. 899 Ft-ért kapható a DM-ben: Balea téli kiadású szett. Ami tusfürdőt és testápolót tartalmaz. Gyorsan lekaptam a polcról és repült is a kasszához. :D Ezt csak szenteste fogom megkapni,mert a nagyszüleim adtak egy kis pénzt karira. Nagyon boldog vagyok,hogy találtam egy ilyen szettet. *_*

Íme itt van a Balea legújabb téli kollekciója a Balea Dusche Magischer Winter és Body Lotion kiszerelésben.2013 Karácsonyi limitált kiadás.Édes, virágos illatú tusfürdő, mely táplálja és kényezteti a bőrt.Ajándékcsomagban kapható a testápolóval együtt.Kiszerelés: 200 ml


Balea Bodylotion Perlenzauber: kék színű testápoló. Még nem próbáltam ki,csak megszagoltam. Nem nagyon jön be illat ügyileg. Viszont a lila színű Diamantentraum testápolót csak tusfürdő formájában próbáltam ki.Sajnos fogyóban van már így majd januárban veszek egy újat. Talán a kéknek is adok egy esélyt. :)

Számomra ismeretlen még a Balea Rubin tusfürdő és Karamellás és méz illatú folyékony szappan. Egyiket se ismerem,itthon állítólag lehet kapni a Rubin fajtából testápoló kiszerelést. Majd a Köki DM-ben utána nézek!Állítólag testápolóban nagyon büdös... :O A kis barna kézkrém pedig úgy látszik valami kakaós összetételű lehet.


Balea tusolók. Ezeket lehet kapni a magyarországi DM-ben. Csak 269 Ft! :)A fehér a legnagyobb kedvencem.Az illata kicsit hasonlít a Baba tusfürdőre.
Csoki-fügés tusi és testápoló!Tavaly és idén januárban ezek voltak a legnagyobb kedvencem! :)
Balea Vanille und Zimt. Testápoló és tusfürdő+ajakír. Ezeket se láttam itthon,a krémmánia se ismeri még. Remélem idén januárban megjelenik majd. Biztos jó illata van!Vanillia és fahéj. Hmmmm


Balea Harmonie der Sinne tusfürdő és testápoló: Fehércsokoládé és méz tusfürdő és testápoló. Érzékek harmóniája! Szívesen elfogadnék egy ilyet is. ^^. Állítólag tavaly karácsony előtt volt kapható a DM-ben.

Nektek mi az idei téli kedvencetek?Majd holnap délután benézek a Rossmann-ba,mert állítólag ott is vannak ilyen téli kiadú tusfürdők. Xoxo. Clacla ui. A képek nem sajátok!Ezeket a google-ról szedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése