2013. december 28., szombat

Karácsonyi HAUL 2013-Amit a családtagoktól kaptam

Helló Lányok!

Hogy telt a karácsonyotok? :) Az enyém jól telt,sok mindent kaptam. :) Nézzük hát,hogy mi volt a fa alatt?

 Christina Aguilera Unforgettable új parfüm. A Sárkány Centerben vettem a Kúk-Kittinél. A csajszi eredeti parfümöket árul,nem hamisított. Mivel évek óta ismerem és nála vásárolok parfümöket 4500 helyett 3300 Ft-ért adta el. :) Nagyon jó illata van! A DM-ben szagolgattam és nagyon megtetszett.Ti kipróbáltátok már az új illatot? Én első szaglásra beleszerettem! :)
Eau de Parfum
Virágos-gyümölcsös illatcsalád
Fejjegy: szilva, gránátalma; szívjegy: jázmin, török rózsa; alapjegy: kaszmerán, vanília, tonkabab
Itt van róla egy reklámfilm is:
Könyveket is kaptam,mert szeretek olvasni,ha időm engedi. Öcsémtől kaptam Az Elit című könyvet,a Párválasztó második része. Imádom! :) Az Adele életrajzi könyvet pedig nagymamáméktól kapott pénzből vettem.
 A masnis hajcsatot a Clairs-ben vettem.A Maybelline szemhéjtust keresztapámtól kaptam.A dobozban volt ecset és tus.Kaptam még Rimmel Scandaleyes Retro Glam szempillaspirált is.Vettem hozzám Essence ecsetet is.

 A C&A-ban vettem ezeket a fülbevalókat. Ezeket is a nagyszüleimtől kaptam.


 Végül a másik nagymamáméktól egy Garnier Ultra Doux levendula-rózsás sampont és balzsamot kaptam.Már régóta szagolgattam és gondolkoztam,hogy veszek egy ilyet,de végül mindig lemondtam róla.Így a nagymamám meglepett egy ilyen szettel. :) Holnap kipróbálom.A Balea sampon és balzsam jó kúra volt a hajamnak,de nem venném újra.


Balea Magischer Winter tusoló és testápoló.A múltkor készítettem a dobozában egy képet.Most pedig így néz ki kibontva. Már kétszer kipróbáltam.Nagyon jó illata van és a testápolóban pedig nem csalódtam!Viszont a tusolóval az a baj,hogy gyorsan fogy és sok jön belőle.... :S De ha elfogy szerintem a tusolóból fogok újra venni. Ha pedig nincs önmagában akkor testápolóval együtt újra vásárolok.899 Ft-ért árulták a DM-ben.

Az Auchan-ban vettem két db sminktároló dobozkát.Majd az új komódomba fogom tárolni. Lesz sminktároló részleg is. Majd csinálok róla képeket vagy videót. :) A két doboz kb.500 Ft volt.A tetejét szerintem nem fogom használni,mert amúgy is a fiókban lesz.


Ennyi volt a karácsonyi HAUL plusz kaptam színházjegyet a G.Ö.R.CS. című darabra,amit majd januárban fogok megnézni az öcsémmel és a barátnőjével és plusz három fővel.Remélem jó lesz.A jegyeket öcsém keresztanyjától kaptuk. :) Xoxo. Clacla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése