2013. december 15., vasárnap

Körömlakk mánia és egyéb dolgok :)

Helló Lányok!

Tegnap voltam a Rossmann-ban,hiszen a hétvégén akciós áron lehetett hozzá jutni pár cucchoz. Mivel már Edittől rendeltem csomó szájfényt,egy palettát és mi egymást. Így gondoltam beújítok egy körömlakkal. Hát ebből nem egy,hanem kettő darab lett! :D Nézzük meg a képeket:

 Tegnap előtt elfogyott a Tibolina kézkrémem ráadásul a végére már nem ápolta úgy a kezemet ahogy elvártam volna.. (Komolyan nem is értem,hogy eddig tök jól megvoltam vele és a végére pedig egyre szárazabb lett tőle a kezem...) Így bementem a gyógyszertárba kértem egy kézkrémet. A nőci adott CFA glicerines kézkrémet. Ami csak 250 Ft volt... Hááát mikor kiléptem az utcára kezdtem megbánni,hogy megint valami vacakot vettem...De nem! Láss csodát!Amikor hazajöttem bekentem a kezemet,ráhúztam a pamut kesztyűmet,amit a Rossmannba vettem a múltkor.Három nap alatt rendbe hozta a kezemet!Már nem annyira száraz,nem olyan érdes a kezem. A hüvelykujjam felülete tiszta piros és száraz volt. Amikor ápolgattam egyik napról a másikra elmúlt a pirosság. Mások nem voltak megelégedve ezzel a krémmel,nekem bevált. Lehet,hogy a bőröm szereti ezt a fajta krémet. Mivel nagyon megörültem a gyógyulásnak beújítottam két darab körömlakkal. :) NYC 005 Red Hot típusú körömlakkot és Rimmel Space Dust aranyszínű csillogós lakkot vettem.Az utóbbival festettem ki a körmömet tegnap délután. Eddig nem pattogott le így egész jól bírja. :) Most ez a kedvencem. Aztán vettem egy Essence Liquid Ink Eyeliner fekete színbe,mert a régi már bevolt száradva és kezdett ragadós lenni...Nehezen tudtam vele dolgozni.

 Délelőtt elmentem az Apró cikkek áruházba vettem egy tároló dobozt az új sminkjeimnek. :) Imádom ezeket a dobozkákat,mert jól zárható és nyitható. Nem sérülnek meg a palettáim.


Négy MUA kedvenc. :) Köztük van a legújabb is. :)


 Az új tároló dobozban levő cuccaim. Amiket Edittől rendeltem. :)

Tegnap este pedig a Lepényfogóból rendeltünk gyros-t. Isteni volt! *___* Pedig aztán a Bagdad Gyros se rossz. :)

Körömlakk mánia. :) Az idei év gyűjteményei. :D 


Ez pedig a szüleim karácsonyi ajándékai,amiket majd szenteste fogok átadni. Anyu kapja a Garnier arckrémet,a Nivea testápolót és a Balea tusfürdőt. Apu pedig a Gillette borotva szettet és a szilvás Unicumot kapja. :) Az öcsém pedig számítógépébe ventilátort fog venni,amire adtam egy kis pénzt. :) Nagyjából ennyi volt a HAUL. Ti is várjátok már a karácsonyt? :) Hogy álltok a vásárlással? :D Legyetek jók xoxo. Clacla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése