2013. december 17., kedd

Rossmann mini Karácsonyi HAUL

Helló Lányok!

Nem bírom ki jövőhét keddig!-mondtam és felkaptam a pulcsit és a kabátot. Elkészültem. Indulás a Rossmann-ba!Kíváncsi voltam,hogy vannak-e téli kiadású tusfürdők? Talán egy jó ajakírt is vehetnék,mert cserepes a szám.Vettem egy Isana intenzív ajakírt.(Isana Lippen Pflege Intensiv 12 basis) Regenerálja az érdes és kirepedett ajkakat.Uv-védelemmel. Ásványi-és szilikonolaj mentes. Panthenol-t és E-vitamint tartalmaz.Milyen igaz! Már tavaly is vettem és nagyon bevált. 

 Végül találtam téli kiadású tusit.Két darab volt belőle...269 Ft volt.Isana hóvihar téli tusfürdő 300 ml.Vanillia kivonattal.Limitált széria.Kényezteti a testet és a lelket. Hatás és ápolás.Már a tusolás alatt megnyugtatja a testét. Vanília kivonata és a téli fűszerek illata különleges élménnyé varázsolják a tusolást.Megvédi a bőrt a kiszáradástól.(Winter Dusche)
Itt van eredetiben a Balea Dusche Magischer Winter és Body Lotion kiszerelés élőben. :) Gyorsan lefényképztem! :D
Ti is vásároltatok már karácsonyra? Mivel kényeztetitek a bőrötöket? :) Xoxo. Clacla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése