2012. november 23., péntek

111 Látogató! DM és Auchan HAUL

Helló lányok!

Nagy örömmel jelentem be,hogy már 111 látogatója volt az oldalnak! Ez nagyon fantasztikus érzés! Köszönöm nektek,hogy meglátogattátok az oldalamat. Igyekszem frissíteni,ma bemutatom,hogy miket szereztem be ebben a hónapban. Jön a HAUL!

Az a pult!Szívesen ott lennék.Kár,hogy Magyarországon nem olyan ismert. A MUA a legjobb és a legolcsóbb minőségi kozmetikum! Egyszerűen imádom a palettáit! Az internetről megrendeltem a Glamour & Nights palettát is. Karácsonyra pedig jön az UNDRESSED. Még nem érkezett meg a G&N ezért nem tudok bemutatót tartani. Remélem a jövőhét folyamán megérkezik!

 Ezt a körmöt egy oldalon láttam facebookon. Nagyon tetszik,ha legközelebb megyek körmöshöz ilyesmit fogok kérni. :)
 Kedvenc parfümöm: Christina Aguilera Secret Poison. Már alig van benne,nagyon jó illata van. a Royal Desire parfümöt tavaly karácsonyra kaptam,még mindig van belőle. 

 Sok helyen olvastam már erről a termékről és gondoltam kipróbálom. Bár nem lett a kedvencem,amikor sminkeltem. Estére már elvándorolt a sminkem.Borzasztóan néztem ki,össze mosódott a szemhéjtus és a szemhéjpúder...Szóval máskor nem veszek ilyet. Jobban szeretem az Essence I Love Stage szemhéjalapozót. Ezzel valahogy kibírom. :)


 Anyukámtól kaptam egy ilyen éjszakai arckrémet,mert nagyon száraz volt az arcbőröm. Nem vagyok nagy arckrém rajongó,de ez kifejezetten bevált! Utálok krémes arccal lefeküdni aludni. :S Viszont a Garnier éjszakai krém bevált! Amikor bekenem vele az arcomat, szépen és gyorsan szívódik fel a krém. Reggelre bársonyos és üde lesz a bőröm tőle. Mivel már nagyon kevéske krém volt a tégelyben ezért az Auchanba  1140 Ft-ért vettem egy ugyanilyet.


 Szépen sorban (balról jobbra):
1. Essence szemceruza: Jobbat találtam a Miss Sporty-nál. Nem kenődik el olyan gyorsan a kontúr. Órákig kibírom vele és csak a nap végére mosódik el. Ez is valami.
2.Essence Color Arts szemhéjalapozó: Jobbat vártam tőle. Valahogy kibírom vele. :)
3.Oriflame púder ecset: Anyukámtól kaptam 1000 Ft volt az Oriflame-ben. Végre egy jó minőségű ecset! Első sminkelésre bele szerettem. :) Ez a havi kedvenc ecsetem. :D
4.ISANA Hydro ajakbalzsam: Ennek van egy sztorija. A barátnőmhöz mentem Ceglédre. Hideg volt és fújt a szél és nagyon ki volt cserepesedve a szám. Gyorsan elugrottam a Rossmannba,hogy vegyek egy olcsó ajakírt. Találtam egy nagyon jót! 299 Ft-ért árulták, lekaptam a polcról. Amikor kifizettem azonnal kibontottam és bekentem vele a számat. Képzeljétek: villámgyorsan hidratálni kezdte a kiszáradt részeket! Volt egy kis seb a számon és az is begyógyult. (Pedig rengeteg vizet ittam mégis a hülye szél kiszárította a számat...) Azóta szerelmes lettem ebbe a termékbe. :DD Máskor is ilyet fogok venni,nem tömít, nem zavar,gyorsan és kíméletesen ápol.
5.Garnier Essentials Hydrating night care: Fent említett részben beszámoltam már. Hozzáfűznék még valamit: zseniális!
6. Maybelline New York Great Lash: 700 Ft-ért árulták az Auchanban. Nekem egy baj van vele: nem dúsítja a szempilláimat,hanem elvékonyítja.... Nem tudom miért, a kefe se az igazi...Majd máskor MUA szempilla spirált fogok venni.


 Imádnivaló ecset!<3

Ennyi lenne hát a havi Novemberi HAUL, decemberben is remélhetőleg lesznek újdonságok.
Nektek mi a kedvencetek? :))

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése