2012. november 5., hétfő

Hurrá,megtaláltam! :)

Helló lányok!

Végre megtaláltam a csoki-fügés tusit! Tadadadam!

 Hazafelé menet az egyik barátnőmmel beugrottunk az Europark DM-be megnézni,hogy van-e csoki-fügés tusoló. Csodák csodájára volt! Nem kell holnapig várnom. :) 269 Ft-ért megvettem és örömködtem. :D Így most már van tusolóm és testápolóm. Megmondom őszintén,hogy megéri az árát. Nagyon jó illata van egész nap érezni az édeskés illatot. Meglepően selymesebb lett a bőröm. A többi tusoló állandóan kiszárítja a bőrömet így nehéz megtalálnom a megfelelő kozmetikumokat.Nézzük hát a mai zsákmányomat:


 300 ml-es kiszerelésben kapható a DM-ben,ha nem fogy el. :DD Szerintem karácsony előtti hetekben is befogok szerezni ebből a tusiból meg a testápolóból,mert limitált kiadású. Remélem azért még a tél végéig kihúzzák valahogy.


A poén viszont elmaradt, mert erre nem írták rá,hogy nem ehető. :DDD Ne, ijedjetek meg,nem fogom megenni. Max szagolgatni. Néha olyan jó lenne belenyalni. :DDDD Félre viccel, komolyan aki szereti az édeskés illatokat mindenképpen megér egy próbát. Azt mondom ezek a termékek,most minden pénzt megérnek! :) Nektek mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése