2012. november 4., vasárnap

Kézkrémek téli időszakokra

 Helló lányok!

Jön a tél és a bőrünk megérdemli a kényeztetést.A hirtelen jött hidegtől hamar kiszárad a kezünk és ha nem ápoljuk őket csúnya kiszáradáshoz vezethet. Sajnos 2 évvel ezelőtt nagyon csúnyán megszívatott a dolog,mert kisebesedtek a kezeim. Fájtak az ujjaim és még vérzett is a bőröm. Így anyukám a kezembe nyomta az Avont és mondta,hogy látott benne egy tök jó kézkrémet. A barátnőimtől sok jót hallottam az Avon Care termékekről. Azon belül az Intensive Moisture kézkrémet rendeltem meg. Egy hét múlva meg is érkezett a csomagom. Rögtön kipróbáltam a krémet és azonnal oltotta a bőröm szomjúságát.A krém összetevője: rizskorpaolaj és hidratáló komplex. Viszont a szőlőzsír nem volt jó,de az külön téma. 2 héten belül úgy eltüntette a krém a csúnya sebeket,hogy csak lestem. Azóta már kétszer megrendeltem és 2 hónapig is kitartott,mert nagyon tömény a krém. Viszont egész napra megfelelő ápoltságot és védettséget ad a kiszáradás ellen. Tavasszal pedig az Avon Care Glycerine Hand &Nail kézkrémet rendeltem meg. Körömvirág illata van ami kellemes emlékeket idéz. Régen a nagymamám is körömvirág krémmel kente be a kezemet amikor kicsi voltam.Gazdagon hidratáló krém kalciummal és E-vitaminnal. A körmöket egészségesebbé és fényesebbé varázsolja. A szőlőzsírral viszont nagy bajban voltam. Nagyon kitud száradni a szám, így szenvedtem vele. Mivel az Avonos szőlőzsír nem tette meg a hatását így a Rossmann-ba mentem kutakodni. Rá is leltem az ISANA Classic szőlőzsírra. Amikor felkentem az ajkaimra rögtön hidratálni kezdte a kicserepezett részeket. Már fogyóban van így a jövőhét folyamán ismét venni fogok ugyanebből a márkából,mert nagyon bevált!
Ti mivel szoktatok védekezni a hideg ellen? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése