2012. november 26., hétfő

Britney Spears Cosmic Radiance parfüm

 Helló Lányok!

 A facebookon keresztül tudtam meg,hogy mától akciós a Britney Spears Cosmic Radiance pafüm!Így az összespórolt pénzecskémet elővettem és már rohantam is a Rossmanba. Ott akciós a parfüm. Mivel nem volt illat minta ezért nagyon izgatott voltam,hogy milyen illata lehet. (Ráadásul 30 ml-es kiszerelésben kapható.) Mire hazaértem egyből felbontottam és fújtam a nyakamra meg a csuklómra. Érdekes illata van, nagyon nőies! A Curious és a Fantasy-tól távol áll. Most ez a havi kedvenc parfümöm,de nálam mindig is a Curious lesz a number 1. :)
Az üveg nagyon szépen van megmunkálva. A kupakja is könnyen működik. Igazi Femme Fatale illat,mivel az album ihlette az énekesnőt.Britney augusztusban jelentette meg a Femme Fatale turné ihlette Cosmic Radinace-t.Az érzéki virágos illat tisztelgés a merész, magabiztos, vidám és kacér nők előtt. 
Britney ezt nyilatkozta a parfümjéről: "Azt hiszem minden nő képes létrehozni a saját világát, ahol legfényesebben csilloghat. Ez arról szól, hogy bízunk önmagunkban. Amikor viselem az új illatomat, akkor szépnek és szexinek érzem magamat."
Vélemények?




Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: körte, licsi, jázmin, gardénia, tubarózsa, mósusz, vanília
Kiadás éve:2011

Reklám:



































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése