2012. november 6., kedd

Balea-Cseresznye és mandula illatú tusoló

 Helló Lányok!

Tegnap megvásároltam a csoki-fügés tusit és a testápolót. Ma szerencsém volt: belebotlottam a cseresznyés-mandulás illatú tusolóba. Kiderült,hogy ez is limitált kiadású szóval gyorsan elvettem. Az ára még mindig 269 Ft. Annyira megéri az árát főleg az illata miatt. Amikor beleszagoltam érezni lehetett a cseresznye aromáját ami a mandulával keveredett. A kókuszos tusolóra néztem és eldöntöttem azt majd máskor veszem meg. Jön velem a limitált kiadás.
 
 Amikor hazaértem rögtön csináltam róla képet. :DD Sose voltam ennyire elájulva egy tusfürdőtől, hiszen ez a darab valóban különleges és megéri az árát. Lányok,ha szeretitek a csoki-fügés tusit ezt is imádni fogjátok!
Jövőhéten pedig megveszem a cseris-mandulás testápolót. Szerintem karácsonyra veszek ebből a barátnőimnek is. :)


Nektek mi a véleményetek erről a termékcsaládról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése