2012. november 4., vasárnap

Bemutatom a Makeup Academy palettákat és a többi szemrevaló szépségeket

Helló Lányok!

Ahogy ígértem, most a szemrevaló dolgokból fogok csemegézni nektek. Az első számú személyes kedvencem a MUA (Makeup Academy). Mióta felfedeztem az első palettájukat (Eyeshadow Palette-Heaven and Earth) azóta nagy rajongójuk vagyok. Internetes blogon keresztül jutottam hozzá. Annyira bevált,hogy rendeltem még kettőt és most is szeretnék majd venni. :)

Anglia az otthona onnan indultak el a termékek. Magyarországon sajnos nem kapható így csak a beauty blogerektől vagy eladóktól lehet az internetről rendelni. 

 Heaven and Earth: Ez volt az első palettám a márkától. Nagyon megtetszettek a színei. Egyébként a NAKED által ismertem meg,mert sokan mesélték,hogy a NAKED dupe-je. Azóta már kijött a MUA-Undressed,amit majd idén karácsonyra fogok beszerezni. :)

 MUA-Glamour Days Eye Shadow Palette: Gyönyörű színek és kiváló minőség!


MUA-Dusk Til Dawn Paletta: Egy szó: tökéletes!

Sokan áradoznak a MUA Undressed termékről.

Essence I Love Stage Eyeshadow base: Az első szemhéj alapozóm az az a primerem.


Essence Kajal Pencil 01 Black: Miss Sporty után ezt a szemcerkát vállaltam be. Míg a Miss Sporty nálam 2 percig maradt fent, addig ez a termék meglepően bejött. Így ez lett a kedvencem.

 Essence Longlasting Eye Pencil: Gyönyörű kék színű szemcerka.

Rimmel Extra Super Lash szempillaspirál 101 Black: Előnye: Hosszú és dús szempillákat kölcsönöz. Hátránya: könnyen ellehet kenni,lassan szárad.

 NYC Liquid Eyeliner Black 887: Ez is bevált! Tartós és gyönyörű cica szemeket kölcsönöz.


NYC Cheek Glow 656 Sutton Place Peach: Erős púderecset ajánlott hozzá,mert szó szerint ki kell vakarni a púdert. Előnye viszont az,hogy szép színt kölcsönöz az arcnak. Tartós és jó minőségű termék.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése