2012. november 27., kedd

MUA Glamour Nights paletta

Helló Lányok!

Nagy nap ez a mai. Legalábbis a számomra,mert megérkezett a MUA palettám! :) Így már megvan a teljes színskálám,de az Undressed-nél még nem ért véget. :D Reggel kiakartam menni a postaládához,elkezdtem jó melegen felöltözni. Erre megláttam a cipős szekrényen a csomagomat. Gyorsan le is vettem a pulcsit és felhoztam bontogatni. :D Úgy örültem,mint majom a farkának. :DD Aztán kibontottam és kisminkeltem magam. A zöld és a piros a rég áhított színeim,de a többi is nagyon szép. Fekete is van benne,ennek még jobban örültem. A fehér már a másikból kezd fogyni,így különösen jó választás volt a paletta.

 A többi színt is kiszeretném majd próbálni. Így néz ki bontatlanul (felül) és bontottan (alul).
Nagyon jó a pigment és imádnivaló! Tartós ha primert teszel a szemhéjadra.

A MUA még nem okozott nálam csalódást.Ha nem fedeztem volna fel a Naked dupe-ját, a Heaven & Earth palettát,nem tudtam volna,hogy miről maradok le. :DDD 
Vélemény?Nektek is bevált már a MUA?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése