2012. november 8., csütörtök

Prymör TAG

Sose voltam blogger találkozón. Remélem egyszer a sors úgy hozza,hogy sikerül elmennem. Nagyon kíváncsi vagyok,hogy milyen lehet. Ezért csináltam egy ilyet:

Én még soha ...nem drogoztam és nem is fogok.

Azt szeretem a blogolásban
... hogy kiírhatom magamból azt amit érzek és gondolok.

Jól érzem magam, amikor ...zenét hallgatok.

Első sminkcuccomat ...kislánykoromban kaptam és egy smink készlet volt. :)

A legviccesebb eset, ami velem drogériában történt ... Amikor a biztiőr rám szólt,hogy ne tesztelgessem a rúzsokat. Pedig azokat használtam a karomon,amelyek teszterek voltak. A pasi nem értette,hogy mit magyarázok neki,de ott is hagytam a pultot.
 
Ha három főt vendégül láthatnék egy vacsorára ... Az egyik Britney Spears lenne,a másik Blake Harnage a harmadik pedig Johnny Deep lenne.
 
Ha valaki rólam készítene egy filmet, az én szerepemet ...Leighton Meester kapná.

A blog a nevét arról kapta ... ,hogy a világban vannak szépséges sminkek.

A vörös rúzs ...dögössé és magabiztossá tesz.

A divattal az a legnagyobb baj ...hogy túl gyorsan változik és drágábbak a ruhák.

Ami nélkül nem megyek el sehová ...Telefon,szőlőzsír.
 
Számomra a stílus ...mostanában elegáns.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése