2012. november 4., vasárnap

Helló!Elindulunk! :)

Helló Lányok!

Mától elindul a beauty blogom.Lesznek termék bemutatók,vélemények és játékok.A mai téma a New York Color termékei lesznek.Készen álltok? Nos,hát kezdjük is.


Egy éve fedeztem fel a drogériák polcain a New York Color termékeit. Először összekevertem a NYX-el,de alaposabban megvizsgáltam és rájöttem,hogy ki kell próbálnom. Így az első termékem egy barna színű szájfény volt. Nagyon bejött nálam így le is mondtam az Essence szájfényeiről, amikben sajnos csalódnom kellett. Állandóan elkenődik és 2 percenként frissítenem kellett az ajkaimat. Idén már 3 db szájfénnyel és 2 db rúzzsal újítottam be.

Tartóssága: Nálam kb. 3 óráig tartós a szájfény. Múltkor is hazafelé kérdezte egy ismerősöm,hogy most kentem ki a számat? Én erre:- Mikor?Mi,hol?- teljesen elfelejtettem,hogy kifestettem az ajkaimat. Nevetve válaszoltam,hogy a NYC egyik szájfényét kentem fel. Szóval nálam nagyon bejött!Bátran ajánlom nektek is.

 Itt vannak a kedvenc rúzsaim és szájfényeim.


1.Markwins International LIP STICK (rózsaszín árnyalat): Tavaly karácsonykor kaptam egy kozmetikai táskában volt. Sokáig használtam míg fel nem fedeztem a többi termékeket. Egyébként 10/6 pontot érdemel.
2.Essence 44 Almost Famous árnyalat: Illatra és színre nagyon megtetszett a rúzs így magamhoz vettem. Sajnos nem annyira tartós. Így csak itthon szoktam használni. 10/3
3.Essence 03 Sparkling Angel árnyalat: Nyár elején totál rákattantam a barnás árnyalatokra.Mivel még nem ismertem a NYC termékeit muszáj volt ebből a termékből vásárolnom. Színre szép és csillogós,de a tartóssága még mindig nem győzött meg. 10/3
4.New York Color Liquid Lipshine-Mauvin'n Shaking 586: Végre találtam egy jó szájfényt!Tényleg nagyon bevált nálam. A sminkemhez is illett és elhatároztam,hogy ezentúl NYC rajongó leszek. :) Plusz öröm: csoki illata van. :) 10/10
5. New York Color Liquid Lipshine-Bowery Blush 578: Ugyanezzel a véleménnyel vagyok,mint az elsővel.A színe is fantasztikus és tartós! Gyümölcsös illata van. 10/10
6. New York Color Liquid Lipshine-Prospect Pink 576: Szerelem volt első látásra. Színre nagyon megtetszett és amikor felkentem a számra totál belé zúgtam!Nálam alap szájfény így mindenhova magammal viszem. Sokan megdicsérték már,hogy milyen szép színe van. :) 10/10
7. New York Color rúzs-415 Brandy Sparkle: Augusztus végén ismét rám jött a barna szín mánia így beújítottam egy NYC rúzzsal. Gyönyörű barna színe van és tartós! Szerintem lesz majd több is,ha így folytatom. 10/10
8.NYC rúzs-402 Red Flame: Most szombaton újítottam be ezzel a csodás rúzzsal. 595 Ft volt a Rossmannban. Régi vágyam volt már ez a rúzs, jó régóta szemeztem vele és meglett! Nem túl vad piros és imádnivaló! 10/10
9.Rimmel Kate Moss Lipstick Rossetto 01: Amikor a boltban megpróbáltam a karomon a rúzst. Megcsapott egy kellemes gyümölcsös illat. Először azt hittem,hogy valaki a háttérben fújja magára a parfümöt, aztán rájöttem ez a rúzs! 800 Ft-os áron volt így gyorsan lecsaptam rá. Korábban is voltak Rimmel rúzsaim,de ez most kivételesen a kedvencem lett.Ez is tartós és vadítóan piros. Esti bulikhoz "jó barátnő". 10/9

Ennyi elég a rúzsokból és a szájfényekből,a következő posztom a szemfestékekről fog szólni! :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése